loading...
سـتـاره هـای درخـشــان
ستاره ی درخشان بازدید : 21 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ نشکن دلمو از محسن چاوشی و محسن یگانه با کیفیت بالا

آهنگ خاطره انگیز نشکن دلمو از محسن چاوشی و محسن یگانه و همراهی حامد هاکان

ستاره های درخشان

+ متن آهنگ نشکن دلمو محسن چاوشی و محسن یگانه :
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰ (۲۸۵)

Mohsen Chavoshi & Mohsen Yeganeh – Nashkan Delamo.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Chavoshi & Mohsen Yeganeh – Nashkan Delamo [۱۲۸].mp3

 

 

 

 

منبع

wWw.Mehran98.Ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به سایت من خوش اومدین به زودی سایت wWw.mehran98.ir آماده خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از سایت ما راضی هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 1,338