loading...
سـتـاره هـای درخـشــان
ستاره ی درخشان بازدید : 14 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ خواب بعد از ظهر با صدای محسن چاوشی با کیفیت بالا

ترانه : حسین صفا – آهنگ : محسن چاوشی – تنظیم : سینا حجازی

این آهنگ مربوط به آلبوم “پرچم سفید” سال ۱۳۹۰ می باشد.


+ متن آهنگ خواب بعد از ظهر محسن چاوشی :
عمر زندگی کوتاست مثله شعله ی کبریت
عمر هر چی غیر از عشق مثه عمر کوتاهه
همسفر شدن مثله در به در شدن خوبه
پس قدم بزن با من بین راه و بیراهه

من که قلب کوچیکم بی تو کاسه ی خونه
من که کاسه ی چشمم جز تو از کسی پر نیست
دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست

عشق چن قدم راهه از اتاق تا ایوون
عشق دستته وقتی میز شامو می چینه
مثه خواب بعدازظهر تلخه اما می چسبه
مثه چای بعد از خواب تلخه اما شیرینه

من که قلب کوچیکم بی تو کاسه ی خونه
من که کاسه ی چشمم جز تو از کسی پر نیست
دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست

عشق چند قدم راهه از اتاق تا ایوون
از پرنده تا لونه از کویر تا بارون
از اتاق تا ایوون عشق بهترین راهه
آسمون تویی وقتی ماه داره می خنده
عشق من ببین امشب آسمونه چقد ماهه

دوست داشتن یا عشق دوست دارمت با عشق
عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست
ترانه آهنگ خواب بعد از ظهر از حسین صفا

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Chavoshi – Khabe Bad Az Zohr.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Chavoshi – Khabe Bad Az Zohr [۱۲۸].mp3

 




منبع

wWw.Mehran98.Ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به سایت من خوش اومدین به زودی سایت wWw.mehran98.ir آماده خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از سایت ما راضی هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 1,350