loading...
سـتـاره هـای درخـشــان
ستاره ی درخشان بازدید : 41 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ عروس من با صدای محسن چاوشی با کیفیت بالا

ترانه : حسین صفا – آهنگ : محسن چاوشی – تنظیم : شهاب اکبری

با همراهی عابد بسطامی و حامد هاکان

این آهنگ مربوط به آلبوم “متاسفم” سال ۱۳۸۵ می باشد.


+ متن آهنگ عروس من محسن چاوشی :
ببخش عروس قصه دلم جوونی کرده

با تو اگه یه لحظه نا مهربونی کرده

چه سرنوشت خوبی وقتی خود خدا هم

برای خوشبختیمون پا در میونی کرده

عروس خوب قصه عروس آرزوهام

وقتی که خیلی تنهام قهر نکن با چشمام

قهر نکن عشق من قهر تو آتیشمه

من نمیخوام بسوزم وقتی دلت پیشمه

برای داشتن تو چه راه دوری رفتم

دلم میخواد بدونی راهو چجوری رفتم
ترانه آهنگ عروس من از حسین صفا

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Chavoshi – Aroose Man.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Chavoshi – Aroose Man [۱۲۸].mp3

 



منبع

wWw.Mehran98.Ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به سایت من خوش اومدین به زودی سایت wWw.mehran98.ir آماده خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از سایت ما راضی هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 1,358